Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Κουβέντες του κώλου


Αγαπητέ αναγνώστη αν θεωρούσες ότι μέχρι τώρα το blog αυτό ήταν kinky και προκλητικό σου δίνω τη δυνατότητα να αναθεωρήσεις. Μπορώ να το κάνω και χειρότερο.

Προειδοποίηση: αν είσαι ευαίσθητος σε θέματα που αφορούν το σεξ και τους καθορισμένους ρόλους σε αυτό, μη διαβάσεις παρακάτω. Σε περίπτωση σοκ και προσκόμισής σου στο κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο δε φέρω καμμία ευθύνη. Σε περίπτωση που γουστάρεις πάλι είναι δικό σου πρόβλημα και δεν πληρώνω έξοδα για ψυχοθεραπείες.
Εκ της διευθύνσεως

Έχω ένα μικρό πρόβλημα. Κάποια από τα πράγματα που γουστάρω στο σεξ θεωρούνται από πολλούς ακραία. Βλακείες λέω εγώ. Είναι ακραίο να θες να πηδήξεις το αγόρι σου με strap-on? Σιγά τα ωά.

Δυστυχώς, δεν το βλέπουν όλοι έτσι γι'αυτό κι εγώ δεν το αναφέρω με το που γνωρίσω κάποιον. Δηλαδή, δεν πηγαίνω να πω στον κόσμο "γεια σου είμαι η Ιόλη, η μεγαλύτερη φαντασίωσή μου είναι να σκίσω αντρικά κωλαράκια"-αν και θα'χε πλάκα- αλλά χρησιμοποιώ πιο ύπουλους τρόπους. Ανάλογα πόσo ανοικτό δω τον άλλον, του το πετάω με τρόπο στην πορεία. Συνήθως και οι πιο κουλ και απελευθερωμένοι σοκάρονται. Φιλάνε τον κώλο τους λες και είναι το πολύτιμό τους, αφού ούτε το gollum όταν έτριβε με αγάπη το δακτυλίδι ψιθυρίζοντας "my precious" δεν μπορεί να τους φτάσει σε επίπεδα security.

Εντάξει ρε φίλε κώλος είναι δεν είναι θησαυρός και θα στον επιστρέψω σε καλή κατάσταση. Στην τελική πώς μου ζητάς εμένα να σου δώσω κώλο όταν δε δίνεις εσύ? Α όλα κι όλα στις σχέσεις πρέπει να υπάρχει δημοκρατικότητα.

Φυσικά και μπορεί να μην σου αρέσει. Αλλά, δοκίμασέ το πρώτα βρε αδερφέ! Πώς το ξέρεις εκ των προτέρων? Κι εμένα δε μου άρεσε ο μουσακάς μέχρι που τον δοκίμασα(εντάξει μη συγκρίσιμο παράδειγμα αλλά you get the point).

Όπως και να'χει δεν είναι κάτι που λέω σε όλους. Αλλά άμα ο άλλος μου το παίξει άνετος, ε κι εγώ σκέφτομαι ότι είναι ευκαιρία. Κάπως έτσι την πάτησα και με τον πρώην μου.

Ο Γιάννης κάπως έτσι μου παρουσιάστηκε. Ως ο πλέον ανοικτός άνθρωπος στον τομέα του σεξ, ως εκείνος που πάντα ήθελε να κάνει πράγματα αλλά δεν έβρισκε παρτενέρ που να δέχονται όσα είχε στο μυαλό του. Εδώ είμαστε, είπα. My soulmate!

Μια μέρα λοιπόν είπα στον Γιάννη τη μεγαλύτερή μου φαντασίωση: "Μωρό μου,θέλω να σε πηδήξω". Ο Γιάννης άλλαξε 50 χρώματα μέχρι να καταφέρει να ξαναπάρει ανάσα. "Αυτό που λες δεν γίνεται", κατάφερε να ψελλίσει με τα πολλά. "Γιατί ρε μωρό μου?", να επιμένω εγώ. Ανένδοτος ο άλλος.

Εκ των υστέρων έμαθα ότι πήγε στους πιο ανοικτόμυαλους φίλους του, τον Χρήστο και την Έλενα (την τωρινή μου σχέση) και τους ρώταγε τί να κάνει και αν η Έλενα έχει πηδήξει ποτέ τον Χρήστο με strap. Δηλαδή πόσο ανασφαλής μπορεί να είσαι που θα δεχτείς να κάνεις κάτι μόνο αν το έχουν κάνει άλλοι? Μόνο και μόνο για να μην χαρακτηριστείς gay?

Ήμαρτον δηλαδή! Αγόρι μου, το θέλεις? Έχεις τα κότσια να το δοκιμάσεις, χωρίς μετά να νιώθεις σαν 16χρονη που της πήραν την παρθενιά (αν κι αυτή θα γουστάρει, δε θα κάνει τη δύσκολη σαν κι εσένα)? Μπορείς να το κάνεις χωρίς μετά να νιώθεις λιγότερο άντρας? Τί κόμπλεξ είναι αυτά? Θέλεις και ψυχολογική υποστήριξη? Μη σώσεις και το κάνεις ρε! Θα βρω άλλο κώλο πιο πρόθυμο!

Βέβαια, κατά ένα περίεργο τρόπο, ενώ οι φίλες μου που θεωρούν πολύ σιχαμένο το να τον παίρνει κάποιος από άλλον άντρα, τα έχουν φτιάξει με bi έστω και χωρίς να το ξέρουν εξαρχής, εγώ που έχω όνειρο ζωής να γνωρίσω έναν άντρα που να μη θεωρεί την παρθενιά του κώλου του πιο πολύτιμη από όλα τα αποθέματα διαμαντιών της Σιέρα Λεόνε δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω! Αυτές είναι οι αδικίες της ζωής...

Τέλος πάντων, εγώ δεν πιέζω καταστάσεις. Πολύ απλά φρόντισα να κάνω διακριτικά αντιληπτό το πόσο ήθελα να γίνει αυτό που είχα στο μυαλό μου αγοράζοντας ένα strap-on και βάζοντάς το στην ντουλάπα του Γιάννη! Αυτός να κάνει την πάπια.

Ώσπου μια μέρα που έχουμε πιει γυρνάμε αργά το βράδυ στο σπίτι. Δεν ξέρω πώς, αλλά τον ψήνω ότι είναι ευκαιρία να προχωρήσουμε τη φάση που εδώ και καιρό θέλω. Ξαπλώνουμε, του βάζω δάκτυλο, γουστάρει. Παίρνω μια σφήνα, συνεχίζει να γουστάρει. Παίρνω κι ενα δονητή και τον...χμ τοποθετώ ξέρεις πού. Ο άλλος πλέον γουστάρει πολύ. Ωραία λέω, εδώ είμαστε. "Να φέρω και το strap-on μωρό μου?". Ανένδοτος ο Γιαννάκης!

Εκείνη την ώρα μου ήρθε να του πω κανά γαλλικό. Είχε πάρει ένα δονητή 20 εκατοστών και γούσταρε τρελά, αλλά το πρόβλημά του ήταν μήπως και του χώσω το στραπ των 15 εκατοστών γιατί τότε θα ήταν αδερφή!

Είμαστε λοιπόν στο κρεββάτι, εγώ πλέον θεατής, γιατί ο άλλος μου έχει αρπάξει το δονητή από τα χέρια, έχει βάλει τη δόνηση και πλέον τον χώνει μόνος του στον κώλο του γουστάρωντας και βγάζοντας επιφωνήματα ευχαρίστησης! Αλλά όόόόχι, είναι πολύ άντρας γιατί δεν του τον χώνω εγώ αλλά αυτός!

Κάπου εκεί ο δονητής σταματάει να δονείται και ο δικός μου σε κατάσταση παροξυσμού, γουρλώνει τα μάτια τον βγάζει από τον κώλο του και τον χτυπάει με μανία στο πάτωμα για να ξαναπάρει μπροστά!!!

Ο δονητής ξαναλειτουργεί, ο Γιάννης με ένα χαμόγελο ευτυχίας τον ξαναβάζει στον κώλο του, εγώ μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να κάνω συναινετικό σεξ, αντί να τον δέσω σαν το σαλάμι και να βρεθεί προ τετελεσμένου γεγονότος (ούτως ή άλλως θα γούσταρε).

Ο Γιάννη τέλειωσε, εγώ μετά από αυτό ξενέρωσα και δεν τον πήδηξα ποτέ (άλλωστε συνέχισε να το παίζει δύσκολος!).

Τελικά, ακόμη δεν έχω πηδήξει κανέναν, αλλά συνεχίζω να αναζητώ υποψήφιο θύμα, το παλιό στραπ το άφησα πεσκέσι στο σπίτι του Γιάννη για να θυμάται πόσο άντρας είναι(σατανικό χαμόγελο), αγόρασα καινούργιο πιο ωραίο και έχω να πω τα εξής:

θεωρώ ότι ο άνθρωπος που δε θα φοβηθεί να κάνει κάτι τέτοιο από ανασφάλεια μήπως και μετά δεν θεωρείται 100% άντρας, θα είναι για μένα το απόλυτο αρσενικό.Ο Γιάννης ήταν σκατόφλωρος, όχι γιατί δεν ήθελε να συνουσιαστεί παρα φύσιν, αλλά γιατί εντέλει γούσταρε να τον τρώει αλλά φρίκαρε με την ιδέα. And that my friend is what's called homophobia...

61 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ πάλι, μόνο άντρες που δίνουν κώλο βρίσκω...

iole είπε...

mahler θελεις να γίνουμε φίλοι? ;)

Provato είπε...

μακρυά από τον κώλο μου κ όπου θέλει ας είναι, χεχεχε :-)

Rylynn Drifting είπε...

Καλά, όταν περιέγραφες πως έπαιρνε τον δονητή των 20 εκατοστών στον κώλο, τον βαρούσε στο πάτωμα όταν δεν λειτουργούσε και μετά τον ξαναέβαλε, έλυωσα στο γέλιο!!! Και σαν να μην έφτανε αυτό, δε σε άφησε μετά να τον πηδήξεις με το μικρότερο strap-on!
Τελικά, αυτοί οι "σεξουαλικά απελευθερωμένοι" άνθρωποι είναι όλα τα λεφτά!

stassa είπε...

χεχέ, κοπελιά, έχουμε το ίδιο χόμπι, κι εμένα μ' αρέσει ν' αποπλανώ τ' αγόρια και να βεβηλώνω τα κορμιά τους... :D

iole είπε...

@provato: δεν τον περίμενα από σένα αυτό :Ρ

@Rylynn Drifting: Έτσι όπως τα λες είναι. Γι'αυτό κι εγώ την επόμενη φορά θα βρω κάποιον συντηρητικό και θα του'ρθει από εκεί που δεν το περιμένει. Τουλάχιστον, ό,τι χριστοπαναγίες ακούσω μετά θα είναι δικαιολογημένες!

@stassa: Σε γουστάρω πολύ! Είσαι θεά! (Μήπως να βγούμε για να αποπλανήσουμε παρέα όταν έρθεις Ελλάδα?) χαχα!

Unknown είπε...

Κοπελες...εμενα ειναι φαντασιωσή μου να με πηδήξει γυναίκα με strap on...με τρελενει πολύ η ιδέα της αλλαγής ρόλων στο sex....

Ανώνυμος είπε...

κ εμενα η φαντασιωση μου ειναι να με πηδησει γυναικα με strap on.. αν με δει, το πρωτο πραγμα που θα θελησει θα ειναι αυτο. να εισται σιγουροι/ες

Ανώνυμος είπε...

Εγω ψαχνω μια να μου γλυψει το κωλο.Θες?

Ανώνυμος είπε...

Iole μπορείς να εκπληρώσεις την επιθυμία σου όποτε θες!!!http://www.facebook.com/profile.php?id=1466757679&ref=profile

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω απολυτα με οσα γραφτηκαν παραπανω.

Η περιοχη μετα το πεος που φτανει μεχρι τον πρωκτο ειναι η πιο ερωτογενης ζωνη του αντρικου σωματος.

Βεβαια πολυ το ξερουν, αλλα ελαχιστοι το παραδεχονται.

Προσωπικα εχω δοκιμασει απο γυναικα δαχτυλο και εχω φτασει μεχρι δονητη.

Στραπ δεν ετυχε μεχρι στιγμης, αλλα νομιζω οτι θα εχει πολυ ενδιαφερον.

Αν υπαρχει ενδιαφερον και απο καποια κοπελλα πολυ ευχαριστως να το συζητησουμε.

meandyougreece@hotmail.com το e-mail μου.

Γιωργος.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που ψάχνεις δεν είναι εντελώς ετερόφυλο αρσενικό αλλά αμφισέξουαλ. Googlare "Κλίμακα του Κίνσεϋ" να πληροφορηθείς.

Ανώνυμος είπε...

pantws edw polloi yparxoun prothimoi gia afto p thes t idio k egw!!

mark είπε...

Fovero.... Pantos oi ginekes pou theloun na kanou kati tetio kai to lene kiolas oxi mono sa fantasiosh einai poli liges... Alla pragmatika pos tha vlepeis to agori sou san antra to proi an ton ksekoliazeis olo to vradi?

Ανώνυμος είπε...

de ksero isos na marese de toxo kanei pote GIORGOS V.

Ανώνυμος είπε...

SE ESENA POU EGRAPSE TO ARTHRO......AFTES OI GINEKES INE POU EXOUN NOIMA K KAVLA BORO NA PO....AFTES POU GOUSTAROUN TA PADA K TA ZITANE!!!!KALITERA NA PAS APO TETIA GINEKA PARA APO ROUTINA!!!!!!ISE APLA TELIA!!!!BABIS..... NTONTARIO@YAHOO.GR POU XERIS KAPOU KAPOTA BORI NA SE DO K NA ME DIS!!!!!

Spyros είπε...

Χαχα... τρομερή εξέλιξη! Το καλύτερο στην εμπειρία με strapon είναι η αίσθηση του να νιώθεις το γυναικείο κορμί πίσω σου :) Οπότε, πιστεύω ότι ο Γιάννης έχασε μία πολύ καλή ευκαιρία για μία απίστευτη εμπειρία :) Δε βρίσκει εύκολα κανείς κοπέλες με ενεργητικό ρόλο :)

Ανώνυμος είπε...

μπορεις να μας αναλυσεις τι σε εξιταρει στο να παιρνεις καποιον με στραπ ον, εχω 1 δυσπιστια ως προς το τροπο που λαμβανει απολαυση η γυναικα απο αυτη τη πραξη, ευχαριστω....

Ανώνυμος είπε...

Iole καλή χρονιά χρόνια πολλά θα το ήθελα πολύ να με πάρεις με strapon είναι μια τολμηρή μου φαντασίωση! Το ε-mail georgepapalou@yahoo.com. Και πάλι καλή χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Iole εισαι μια θεα. Σε γουσταρω τρελα. Κατι τετοιες κοπελες σαν κι εσενα μ'αρεσουν μα δεν μπορω να βρω καποια. Ειναι πιο δυσκολο για τον αντρα που το ψαχνει να βρει ενεργητικη κοπελα. Με τρελαινει κι αυτη η ιδεα της αποπλανησης που αναφερατε παραπανω. Ποσο χαζος ηταν να χασει αυτη την ευκαιρια αφου γουσταρε. Ποσο θα θελα να ημουν εγω στην θεση του. Θα σου εδινα κωλο με χιλια. Δεν το εχω κανει ποτε αλλα και μονο με την ιδεα τρελαινομαι...φαντασου καυλα οταν σε πηδαει γυναικα με strapon. Ειμαι διαθεσημος. Στην φωτο στην αρχη της σελιδας εισαι εσυ η ιδια;

Ανώνυμος είπε...

Βασικά εγώ έχω βαρεθεί ν' ακούω γυναίκες που παραπονιούνται που ο Χ ή ο Ψ γκόμενος δεν τους κάθεται να τον πηδήξουν, τη στιγμή που οι ίδιες διαλέγουν αυτούς που δεν τους κάθονται. ΆΝθρωποι σαν εμένα που δηλωμένα το παίρνουν με χαρά το στραπόν αντιμετωπίζουν σχεδόν πάντα δισταγμό από τις "ανοιχτόμυαλες".

Ηλίας είπε...

Αν συνεχίζεις να θές κάτι τέτοιο είναι κάτι που θέλω καιρό να δοκιμάσω αλλα καμία κοπέλα μου δεν ήθελε.....

Ανώνυμος είπε...

Εγω θελω να δοκιμασω ειναι η φαντασιοση μου αν καπια θελει 6989621781

Ανώνυμος είπε...

εμενα θα μου αρεσε να βλεπω γυναικα να πηδαει γυναικα με στραπον.


ΝΑΝΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

εγω παιδια ειμαι αντρας . μου αρεσει η γυναικα να με πηδαει και να αλλαζουμε ρολους. ειναι ωραια η αισθηση και το κανω 3 χρονια πλεον με την κοπελα μου.να την αισθανομαι απο πισω. το εχουμε κανει σε πολλα και διαφορετικα μερη. δεν το θεωρω προσβολη. στο sex πρεπει να δοκιμαζεις πολλα..
georgiou20@yahoo.gr

ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

ΧΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Ιολη μου αν θες εγώ καθομαι να γαμησεις. Μόνο δαχτυλο εχω φαει και θα ηθελα στραπον. Στείλε μου στο kauliaris81@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

http://afentratina.blogspot.gr/
έλα σ εμάς καλή μου Ιόλη
;)

Τίνα

a_sandstone_man@yahoo.gr είπε...

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηδονή από το να σε γαμάει μια γυναίκα όποιος δεν το έχει κάνει δεν ξέρει τη χάνει για να γίνει όμως πρέπει να πάψει να έχει taboo στο sex και στην καύλα όλα επιτρέπονται εγώ για παράδειγμα αν και παντρεμένος η δίψα μου να νιώσω αυτή την εμπειρία με έκανε να δημιουργήσω εξωσυζυγική σχέση με μια οικογενειακή φίλη παντρεμένη και αυτή μόνο και μόνο γιατί είχαμε την ίδια φαντασίωση είμαστεκοντά 1χρόνο μαζί και όποτε μπορούμε με ξεσκίζει με το strap on της περνάμε τέλεια κάνουμε τρομερά γαμήσια για αυτό μην διστάζεται !!!

Ανώνυμος είπε...

kalispera....
Den kserw ti lete egw pantos mai 19 xronon kai to dokimasa sta 16 kai auto epidi eixa apatisi (souromenos) tin kopela m pou htan 23 kai mou eixe pei apo tin arxi oti an kano kati tetxio tha me gamisi kai to ekane kai me to <> pou les apo tote eimaste akoma mazi kai to kanoume auto toulaxiston 2 fores tin eudomada kai exoume dokimasi pola sxetika me auto kai einai poli wrea empiria kai me poli idoni!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

οποια κοπελα ενδιαφερεται για strap-on, co.dena@hotmail.com ας στείλει μήνυμα. Άνδρας 33

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΖΗΤΩ ΚΟΠΕΛΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΥΓΕΙΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΜΥΘΗ.ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΟΠΕΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ. ΕΙΜΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ, ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ.
το ε μαιλ μου ειναι giorgos2525@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

anazito kopela apo patra tis opoia na tis aresei to sex me strapon.to exo os fadasiosi.
to email mou einai.olybiakos40@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

ioli eise afto pou psaxno telika an thes mila mou

Ανώνυμος είπε...

iole eimai o antras pou psaxneis

Ανώνυμος είπε...

mou to zitise k mena antras prosfata. i ali8eia einai pws mou kinise tin periergia k etsi eftasa sauto to ar8ro, alla den kserw pws 8a mou fanei an telika to kanw. pantws to skeftomai.. :p

Ανώνυμος είπε...

leptos .atruxos .wraios psaxnw gia 1h empiria stap sthn thessalonikh katerinasx987@hotmail.com (antras 30 eimai str8 asxeta pou to msn exei gunaikio onoma) perimeno sobares protaseis mono apo kouklitses!!!thnx

Ανώνυμος είπε...

οι παντεμενοι έχουν ψυχη?

Ανώνυμος είπε...

Τελικά προέκυψε ανάλογη εμπειρία? :)

Κι εγώ το είχα φαντασίωση για κάποια χρόνια και τελικά γνώρισα μία κοπέλα ακριβώς στην ίδια κατάσταση, οπότε και προχωρήσαμε. Γενικώς, όμως, δε βρίσκεις κανείς εύκολα κάτι τέτοιο. Και το διαπιστώνω αυτή την περίοδο που θα ήθελα να ζήσω πάλι κάτι ανάλογο με κάποια.

Αν θελήσεις για οποιοδήποτε λόγο να επικοινωνήσεις, το mail μου είναι noonoma@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Anwnume teleftaie type, k pws tin vrikes telikka ti kopela k psh8hkate?

Ανώνυμος είπε...

Πριν μερικά χρόνια έβαλα αγγελία σε ιστοσελίδες με... λεσβίες! Αυτό γιατί σκέφτηκα ότι κάποιες από τις κοπέλες που μπαίνουν εκεί, δε θα είναι λεσβίες αλλά bi. Επομένως, σε κάποιες bi ίσως θα άρεσε να δοκιμάζουν strapon και με άντρα. Αφού για πολύ μεγάλο διάστημα δεν υπήρξε ανταπόκριση στην αγγελία μου κι ενώ είχα ξεχάσει εντελώς το θέμα, ξαφνικά βλέπω mail από κάποια κοπέλα που μου έγραφε ότι είχε την ίδια φαντασίωση χρόνια αλλά δίσταζε να το προτείνει στο σύντροφό της. Πιάσαμε την κουβέντα, βγήκαμε και για καφέ μερικές φορές και αφού χτίστηκε μία σχέση εμπιστοσύνης, προχωρήσαμε :)

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι γυναικα και εχω την ιδια τρελη φαντασιωση. Το προτεινα αλλα αρνηθηκε.Του ειπα ευθεως τη γουσταρω και .....Ελπιζω να μου κατσει κατι στο μελλον.Σε καταλαβαινω απολυτα Ιολη

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς στην Ελλάδα πολλά τα ταμπού. Είμαι γλυκός κ γυμνασμένος, 28 χρονών από Αθήνα με μεγάλη αδυναμία στην αλλαγή ρόλων. Αμα ενδιαφέρεσαι θα χαρώ να δούμε αν υπάρχει χημεία! mail στο aplagiaplaka@hotmail.com
Να περνάτε όμορφα!

Ανώνυμος είπε...

kali fasi

Ανώνυμος είπε...

οποια γουσταρει ανταλαγη ρολων μεσα!

Ανώνυμος είπε...

Αποτελεί και για μένα μια από τις μεγαλύτερές μου φαντασιώσεις! Απορώ πραγματικά πως υπάρχουν άνδρες που αρνούνται να δοκιμάσουν νέα πράγματα τι στιγμή που με το strapon sex δε σημαίνει ότι θα γίνουν ξαφνικά γκέϊ, αντιθέτως μάλιστα, διευρύνεις τους ερωτικούς σου ορίζοντες!
Όποια γυναίκα ενδιαφέρεται θα χαρώ να τα πούμε για να κανονήσουμε το μοιραίο ;-) panoskats86@outlook.com

ΝΙΚΗΤΑΣ είπε...

που είναι αυτές οι γυναικες???

Ανώνυμος είπε...

thel na to dokimasw an kapia theli n me straponari ime 29x 171 66 ap athna . steilte mu sto ponniros@yahoo.gr naxi gelio i fasi.

Unknown είπε...

Kalispera me lene vasi thelo poli na doso kai egw to kolaraki mou gia proti mou fora av thes stilemou minima sto skype bilias30

Unknown είπε...

Kalispera me lene vasili eimai 26xr atlitikos oreo sona thelo gia proti mou fora na nioso aytin tin empiria na dotho na me viasi mia gibeka gia proti mou fora

Ανώνυμος είπε...

red.bironn@hotmail.gr συνηθως οι ερωτικες μας επιθυμιες για τους αλλους δεν ειναι οι ιδιες αλλα αυτο δεν εχει να λεει κατι περιμενω απαντηση σου στο μειλ μου αν θες να τα πουμε

Notos είπε...

Re si Ioli, apo apli periergia rwtaw.... efoson vevaia to diavaseis giati exoun perasei kai 4 xronia apo tote pou to anevases. Telika piges me kanenan apo autous pou sou ekanan protash edw mesa? :)

Ανώνυμος είπε...

ax to thelo poli jim3513 to skype mou

Ανώνυμος είπε...

Στις 4 Οκτώβρη 2013 έγραψα για την άρνηση του τότε φίλου μου να μου κάτσει......Μεγάλο κόλλημα αυτή η φαντασίωση!!!!
Έπρεπε να το δοκιμάσω.....οπότε ξεπέρασα τα όρια μου....απάντησα σε μια αγγελία στο web.....& επιτέλους πραγματοποίησα τη φαντασίωση μου......με κάποιον άγνωστο!!!!
Ο άγνωστος έγινε γνωστός......έχω μια όμορφη,ελεύθερη σχέση....
Το πιο ωραίο είναι όμως ότι έχει αρκετές εμπειρίες με strap....τις οποίες μου "διδάσκει" ώστε να γίνω μια "δασκάλα του κώλου"........χρειάζεται δουλειά για να σου ανοίξει μια τρύπα από μόνη της!!!
Μοναδική εμπειρία......& ειδικά αν γουστάρεις πρώτα να γλείψεις,ρουφήξεις,φιλήσεις το κωλαράκι,ώστε να σου ανοίξει, & να αρμέξεις το κ@υλί θα περάσεις υπέροχα,θα ξετρελαθείς!!!!!
Τελικά το δοκίμασες???
Έχω κι εγώ την ίδια απορία με τον Notos

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω βαλει κρυφα δονητη φιλης μου και το χαρηκα! Πολυ θα ηθελα να το δοκιμασω και στραπ ον! Αν μπορω να βοηθησω να γινεται δασκαλα του κωλου στειλτε μου στο johnyvnspdx@hotmail.gr

Ανώνυμος είπε...

εγω παλι ψαχνω μια τετοια γυναικα ανοικτομυαλη οποια θελει ας μου γραψει polemistis69@yahoo.gr φιλακια και να περνατε καλαααααααααααα

Ανώνυμος είπε...

giati re jhon?p sai re iolh therio pou sai panathema se?meta apo 4 xronia akuros ketsi:-D campitossss@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Ιολη!!!Ονομαζομαι Γιωργος....
Οπως βλεπεις ενα πληθος αντρων ξαφνικα εμφανιστηκε στο blok...χεχε(συμπεριλαμβανομενου και εμενα)...
Ομολογω οτι ειναι κατι πολυ ομορφο και προσωπικα θα ηθελα να το ενταξω ακομα και στην καθημερινοτητα μου...
Δυστυχως ειναι ακομα ενα μεγαλο ταμπου...
alkione2000cal12@gmail.com το mail μου για ανταλλαγη αποψεων!!!

Unknown είπε...

eidika se kommatia toso idiaitera, entona kai vasika opws to sex, ta tabboo einai ta pleon axreiasta!!
emena pantws, mou aresoun oi gunaikes pou theloun na apoplanoun agoria !! :) ;)

.. mou to exoun kanei kai thelw na mou to ksanakanoun...
cd_passive@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

iole an thes steile mou sto panos_123@hotmail.com .. exw polu omorfo kai prothumo kwlaraki..

Νικος είπε...

Που ειναι αυτες οι γυναικες που το κανουν?

Δημοσίευση σχολίου