Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Για αρχή...

Έχω βάλει την Πάβλοβα στο φούρνο να ψήνεται. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο με έχει πιάσει μια μανία με τη ζαχαροπλαστική τελευταία. "Προσπαθείς να πείσεις ότι είσαι κορίτσι για σπίτι;", μου λέει ο Νίκος. Σίγουρα είναι το μόνο που δεν επιδιώκω. Σχέση έχω. Αλλά σπίτι της δεν θέλω να μπω με βεβαιότητα.

Λένε, πως όταν μια γυναίκα πληγωθεί, θα θελήσει να σε πληγώσει με κάτι που πραγματικά θα σε πονέσει. Αυτό συνήθως μεταφράζεται στο πρόσωπο (και το πουλί) του κολλητού σου. Όταν η πρώην σου τα φτιάχνει με ένα ζευγάρι φίλων σου δεν ξέρω τί σημαίνει. Ή ότι παραείναι psycho οπότε καλά έκανες και την κοπάνησες, φιλαράκι. Ή ότι εσύ είσαι αρκετά μαλάκας ώστε να αφήσεις κάποια που γουστάρει τρίο, λεσβιακά και τα τοιαύτα. Τώρα σε ποια από τις δυο περιπτώσεις εμπίπτω εγώ που έμπλεξα με την Έλενα και τον Χρήστο, ζευγάρι φίλων του πρώην μου, δεν το γνωρίζω.

Εντάξει, μπορεί να ακούγεται κάπως, αλλά αν ξεπεράσεις το πρώτο σοκ σε διαβεβαιώνω ότι το να τα έχεις με ζευγάρι είναι η πιο υγιής και ισορροπημένη σχέση που μπορεί να σου τύχει. Έξοδος για ποτά με τον άντρα. Έξοδος για καφέ και ψώνια με τη γυναίκα. Πρωινό στο κρεββάτι από εκείνον, πονηρά ψώνια όπως εσώρουχα, χειροπέδες κλπ από εκείνη (και επιλεγμένα με πραγματικό γούστο και όχι να σου βγαίνει το μάτι μόλις ανοίγεις το δώρο). Γιατί κανένας άντρας όσο καλό γούστο κι αν έχει, δε θα φτάσει ποτέ την καλαισθησία μιας γυναίκας. Κοινή έξοδος και με τους δύο. Σεξ όλοι μαζί μετά. Με λίγα λόγια έχεις: και γκόμενο και φίλη και πολύ πιο ενδιαφέρον σεξ και κάποια να τον απασχολεί όσο εσύ θα βγαίνεις και θα γκομενίζεις με άλλους.

Η σχέση με ζευγάρι είναι η σχέση του μέλλοντος. Three is the magic number! Βέβαια, πάντα ελπίζεις να μην το μάθει ο φίλος τους. Για τον οποίο θα μιλήσω σε επόμενο ποστ μου γιατί τώρα βαριέμαι.

Η πάβλοβα έχει πάρει καφέ χρώμα,η μους σοκολάτα δεν πήζει με τίποτα στο ψυγείο και μάλλον έχω πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να γίνω ο νέος Παρλιάρος. Μέχρι την συνέχεια των ερωτικών περιπετειών, σας αφήνω με ένα δείγμα των ζαχαροπλαστικών μου επιδόσεων.

Πάβλοβα με παγωτό και μους σοκολάτας. Είναι μια τέλεια παραλλαγή της κλασσικής πάβλοβας (γλυκό με μαρέγκα που πρωτοφτιάχτηκε στην Αυστραλία προς τιμήν της μεγάλης μπαλλαρίνας Άννας Πάβλοβα). Το έφαγα σε ένα ιταλικό εστιατόριο και είναι απίστευτο. Ξεκινάμε φτιάχνοντας τις μαρέγκες όπως στην κανονική συνταγή. Από πάνω βάζουμε μια μπάλα παγωτό την οποία περιχύνουμε με μους σοκολάτα που έχουμε γαρνίρει με καραμελωμένα αμύγδαλα. Yummy!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου